BEURS BEAUTY TRADE 2017

Het ganse Saisons Team verwelkomt je graag tijdens Beauty Trade te Utrecht, op 25,26 en 27 maart 2017.

BEURS ESTETIKA 2017

Het ganse Saisons Team verwelkomt je graag tijdens Estetika te Brussel, op 11,12 en 13 maart 2017.

Lancering Timexperts SRNS Global Anti-age ON 2016

Op 19 september organiseerden we opnieuw een druk bijgewoond congres in de Kinepolis in Antwerpen. Met een welkomstkoffie werden alle klanten, pers en internationale genodigden verwelkomd voor een officiële voorstelling van de nieuwste gelaatsbehandeling Timexpert SRNS en bijhorende crème Timexpert SRNS Pro 60+.

CEO en founder Micheline Aerts – Van de Voorde startte de presentatie met een uiteenzetting over het vrouwelijk ondernemerschap. Aansluitend lichtte Sara Bastiaensens aan de hand van slides op het grote cinemascherm de kracht van 50+ marketing toe.50+ marketing is een pure noodzaak en bedrijven die zich vervreemden van oudere doelgroepen zullen dan ook moeilijkheden ervaren. 50+’ers beschikken over een groot kapitaal, ze investeren massaal in gezond leven, er goed uitzien, vakanties, auto’s … Deze generatie leeft langer en is vitaler dan ooit. Ze willen aangesproken worden op hun manier.

Dokter Immaculada Vivo kaartte vervolgens het sterke verhaal van de Epigenetica aan. Waarbij met afwisselend slides en filmpjes geduid werd dat de genetische erfenis van ons DNA en ons individueel verhaal de veroudering van onze huid beïnvloeden.

Tot slot werd de volledige instituutbehandeling op het scherm geprojecteerd.
Alle genodigden werden vervolgens naar een walking dinner begeleid. In deze ruimte konden alle klanten en de pers van dichtbij de Timexperts SRNS Global Anti-age ON gelaatsbehandeling volgen.

De dag werd afgesloten met een groepsfoto op de trappen van het Kinepolis complex. Het was een boeiende dag, die voor de juiste motivatie zorgde om het seizoen in te zetten.

Saisons Celebration 2015

Op 20 november 2015 waren alle Germaine de Capuccini-schoonheidsspecialistes in België en Nederland uitgenodigd om het 10-jarig bestaan van Saisons te vieren in Antwerpen. De prachtige zaal van Grand Café Horta toonde zich, omhuld in paarse decoratie voor dit feestelijk jubileum.
Met een swingend intrede van het ganse Saisons-team werd de toon gezet voor een onvergetelijk feest ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van Saisons.

Tijdens de feestmaaltijd werd er tijd gemaakt voor originele dankwoorden en steunbetuigingen terwijl volle tafels anekdotes deelden. Omringd door collega’s, klanten, vrienden en familie, deelde CEO & Founder Micheline Aerts – Van de Voorde, het mooie verhaal van Saisons, dat zij door de jaren heen geschreven heeft.

Raúl Vidal, bestuurslid en kleinzoon van oprichtster van Germaine de Capuccini, bedankte Micheline voor de goede samenwerking van de afgelopen 10 jaar en schonk een mooie broche in de vorm van een zwaan, het symbool van Germaine de Capuccini, cadeau.

Na de diner volgde nog een mooie paso doble, uitgevoerd door de junior Belgische kampioenen die enorm indruk maakten op de aanwezigen. Zangeres Belle Perez bekroonde de avond met een geanimeerd optreden.
Met haar Spaanse roots, was ze de perfecte gaste om de passie, liefde voor het vak, en voor de mensen, muzikaal uit te drukken.

Dankbaar voor de afgelegde weg, stak Micheline ons allemaal een paars hart onder de riem. Samen zijn we klaar om verder te groeien.

Boost Your Business oktober 2015

Op de inspirerende locatie van zaal Barcelona aan de oevers van de Schelde, organiseerde Saisons in september, een motiverend seminarie om haar klanten te helpen en te ondersteunen.

Met als doel de schoonheidsspecialiste te leren hoe hun business van A tot Z te runnen, zette Micheline Aerts-Van de Voorde verschillende sterke troeven op een rij.

Het moto van Saisons “Beauty is our passion. We love it and we live it.” duidt dat Saisons staat voor ondernemen met een hart. Met een knipoog werden er daarom bij de start van het seminarie stressballetjes uitgedeeld, in de vorm van een hartje.

De kracht van Saisons ligt in haar affiniteit met de professionele markt. Saisons heeft oog voor de jongste tendenzen en nieuwigheden op vlak van marketing.
Door haar kennis te delen, tracht Micheline al haar klanten op een hoger niveau te tillen. Om ook van hun verhaal een succesverhaal te maken.
Verkopen is een must. Daarom kwamen actuele tips & tricks en verschillende verkoopadviezen uitvoerig aan bod.
Het belang van een juiste identiteit voor elk schoonheidsinstituut, draagt bij tot de kracht van hun onderneming.
Tijdens de presentatie was er ook ruimte om ervaringen te delen en vragen te stellen over verschillende onderwerpen.
.

Anticrisiscongres september 2013

Ontstaan uit een nieuwe realiteit, licht het Anti-Crisis-Congress aan haar ruim 100 deelnemers, de nieuwe markteconomie toe.
In een wereld in verandering, is het nodig om een nieuwe aanpak te communiceren waarin de schoonheidsspecialisten hun instituut moeten leiden.
Saisons en Germaine de Capuccini bieden duidelijke acties op een veranderende markt.
De crisis heeft het denken en handelen veranderd. Maar de focus blijft op groei.
Met een basis van eeuwig optimisme en vanuit de kracht en missie van Saisons, biedt het ganse team de zekerheid en het vertrouwen dat nodig is.
“Mik naar de top en geniet van de tocht. Zo word je een gelukkige en succesvolle zakenvrouw.”, aldus Micheline Aerts-Van de Voorde.

Estetika Maart 2013

 

Estetika oktober 2013

 
 

Bezoek aan het fabriek van Germaine de Capuccini met Sint-Jozef mei 2013

 

Klantendag Breda juni 2013

 

Klantendag Namen Juni 2013

 
 

Klantenreis GDC September 2012